tirsdag 17. mars 2009

17.mars 2009

En uke med mange inntrykk og opplevelser er omme…og er i gang med en ny(fikk ikke lastet opp album hjemme)!!

Det er flott å ha muligheten til ut å farte med jobb og venner, og Oslo er en koselig by å besøke. Der er jeg forholdsvis godt kjent etter 2 år som elev på Foss videregående, musikklinja. Det er sjelden at jeg “foto-turist” i storbyen, men en ettermiddag tok jeg meg en tur med kamera til Akershus Festning.

Show, konsert & fotball-kveld for å følge Liverpool`s seier  i 8-delsfinalen fylte kveldene etter å ha vært på et utrolig bra kurs- Alternativ Supplerende Kommunikasjon. 

Gleder meg alt til neste Oslo-tur om en uke.

MEN…når jeg kom meg i båten på onsdagkveld og så solnedgangen, det klare blå havet og kjente den friske luften visste jeg hvor jeg hører hjemme….på SANDØYA og ute ved havet!!

 

des. og jan.08-09 080

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar