lørdag 18. april 2009

18.april 2009

Nydelig dag her på øya i dag. Var tidlig oppe og rydda et par timer i hagen. Det er imponerende grønt og blomstrende i hagene hos mine gode naboer Grethe og Edna, husene deres ligger litt nærmere sjøen og mer solrikt til, men man må bare bli motivert til å gjøre en innsats i egen hage når enn ser hva disse to damene på godt over 80 får til:-)

God været frista også til en båttur til Kilsund for få fylt opp med bensin til båten og handlet inn til salaten jeg skal ha med på bursdagfesten til May i kveld. Gleder meg til feiringen, vet det blir mye morsom underholdning og god musikk. Jarl og gutta skal stå for musikken i kveld og jeg er sikker på at Hans, May`s kjære skal spille noen vakre viser….

Bursdagfeiringen min skal være på Torungen Fyr, i havgapet utenfor Arendal, gleder meg til å samle familie, venner og gode kolleger. Har alt begynt å planlegge litt, men håper ikke naturen vil vise seg som på bildet her….:-)

 

25906_orig 

Lånt bilde av A.Goutbeek

Kan anbefale å ta en titt innom utstillingen hans på den “BLÅ KUBE” i Tvedestrand

2 kommentarer:

  1. Nydelig naturbilde! Men er vel ikke det man ønsker seg for feiring;) Ha det trivelig i kveld, kanskje får du prøvd dansefoten?

    SvarSlett
  2. Kos deg i kveld.
    Du blir nok fin i canada-skjorta.
    Desuten gleder jeg meg til bursdagen din.
    Ja, for jeg er vel en ok kollega, eller var det venn? Vi er iallefall ikke i familie, tror jeg.
    Klem Kate

    SvarSlett