mandag 11. mai 2009

11.mai 2009

Gratulerer med sertifikatet kjære Christopher!!

En stor og etterlengtet dag for min eldste sønn i dag, endelig har han fått sertifikatet. Det var en spent gutt jeg kjørte bort til Arendal i dag, men som virkelig var klar for å nå et av måla sine og klarte det!! I ettermiddag og kveld har det vært kjøretur som sjåfør for kompisene, hehe som han sa det på siste øvelseskjørig vi hadde i går…det skal i grunnen bli både godt og litt trist å ikke ha deg her ved siden av meg når jeg skal ut å kjøre:-)

 

n727726491_1224686_4243 

Stolt av deg Christopher!!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til en flott gutt.
    Ja, det er vemodig når ungene blir selstendige, samtidig har vi da nådd et mål.
    (Haster det så da!!???)
    Klem

    SvarSlett
  2. Si grattis med lappen til christohher fra meg da!! Har du det fint forresten??:)
    KLEMMMER FRA MEG<333

    SvarSlett