søndag 27. desember 2009

27.desember 2009

Til DEG

Jeg bærer ditt hjerte med meg

Jeg bærer det i mitt hjerte

Jeg er aldri uten det

Hvor enn jeg går, går du, min kjære

Og hva enn jeg gjør alene

Er ditt verk, min elskede

Jeg frykter ingen skjebne

For du er mi skjebne, min søte

Jeg trenger ingen verden, du vakre

Du er min verden, min sanne

Her er den dypeste hemmelighet

Som ingen kjenner

Her er roten til roten

Knoppen til knoppen

Og himmelen til himmelen

Til et tre som heter livet

Som vokser høyere

Enn sjelen kan håpe

Eller sinnet kan gjemme

Er vidunderet

Som holder stjernene atskilt

Jeg bærer ditt hjerte

Jeg bærer det i mitt hjerte<3

dikt av E.E. Cummings

2 kommentarer:

  1. Så vakkert ,Gry...
    takk for jule hilsing,håper du med dine har hatt en deilig jul ;))
    Jeg har rett og slett vært gørr sliten ...
    Jeg håper du får et deilig nytt år og at noen av dine drømmer blir virkelige ;))
    Tenkt så rart våre veier har møtt på hverandre igjen ;))
    god god klem til deg ;))

    SvarSlett