lørdag 7. februar 2009

8.februar 2009

MOR`S DAG!!

Gratulerer med dagen alle mammaèr!!
Du er alltid der når jeg behøver deg.
Du er min beskytter og du er pålitlig,
med deg så kjenner jeg meg alltid sikker.
Jeg burde si det til deg oftere,
hvor Gla jeg er i deg !
Takk for at du er min mamma.
(et dikt jeg fikk av Bete, som jeg gir videre til min mamma i dag)


Tenkte du aldri kjære mor,
den gang du ble gravid.
da ble vi lenket sammen,
og du følte det ble liv,
i alle drømmer om meg,
hvor du planla alt så vel da du merket at jeg sparket ,
da du la deg hver enkveld.

Tenkte du aldri,
kjære mor, at kanskje jeg la planer og...
at jeg valgte helt på egenhånd,
en mor å stole på. en mor som luktet søtt og hadde silkemyke hender. en hjelpsom, kjærlig skapning som kjærlighet meg sender


Tenkte du aldri,
da du planla å få meg.
at jeg lette blant mange og til slutt fant jeg deg.
og da jeg lå i dine armer, og du kikket ned på meg,
da var jeg kjempe lykkelig fordi jeg valgte nettopp DEG

(ukjent)

1 kommentar:

  1. Å ja, ta vare på mor mens hun er.
    Det er ikke det samme med et lys på en grav.
    Men jeg tenker , så heldig jeg er som har hatt en mor det er verd å savne.
    Ikke alle er det forundt---desverre.

    Gratulere med morsdagen,
    Nå skal jeg ut å nyte sola.
    Vi sees i morgen
    Klem

    SvarSlett